zondag 9 februari 2014

Dag 37 en 38 - vermoeidheid los je niet op met eten

De suikervrij uitdaging loopt bijna ten einde. Ik zorgde de laatste 2 dagen minder goed voor mezelf. Zal het komen doordat het einde in zicht is of doordat ik me gewoon moe voel door een fikse verkoudheid en me niet kan zetten tot gezond eten. Dat ik nu de voorraden aan het opmaken ben er er woensdag pas een nieuwe voorraad verse groente en fruit binnenkomt werkt ook niet echt mee. Vandaag pakte ik de draad gelukkig weer op, maar ik ben niet trots op de afgelopen 2 dagen.

Dag 37

 Ontbijt
2 knäckebröd met kruidenroomkaas en cherrytomaatjes
2 sneetjes roggebrood met kruidenroomkaas

Tussendoor:
Handje studentenhaver

Lunch
2 boekweitpannenkoken met appel/peerstroop, appeltjes en kaneel


 Diner
Nasi met ei, pindasaus en erwtjes/worteltjes
toetje: sinaasappel


's avonds - onweerstaanbare trek
VEEL zoute sticks en kaasvlinders (wel zonder suiker)

Dag 38

bakje yoghurt met appeltjes, rozijntjes en kaneel

Lunch
2 boekweitpannenkoeken met appel/peerstroop

tussendoor 's middags
2 handjes studentenhaver

Diner
zuurkoolstamppot met veg, worstjes
toetje: appeltje

's avonds - weer de mist in
2 bonbons (met suiker :-( )
bak popcorn zelfgemaakt met honing/ahornsiroop
toastjes met kruidenkaas

Ik heb dan wel niet veel suiker gegeten, maar wel meer dan ik zou willen. Vandaag pakte ik de draad weer op en probeer ik 's avonds gewoon eerder naar bed te gaan ipv te snacken. Ik was gewoon moe en eten helpt dan niet, slapen wel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten