woensdag 22 januari 2014

Dag 21 - niet ontbijten is niet slim

Vanmorgen had ik geen zin in ontbijt. Nu weet ik dat niet ontbijten niet zo goed is, maar ik ga toch ook niet tegen heug en meug een ontbijt naar binnenwerken. Meestal wacht ik dan gewoon 1-2 uurtjes en ontbijt dan nog, maar vandaag liep dat even anders. Ik ging lekker vroeg met zoontje naar de supermarkt om inkopen te doen en daarna fietsten we spontaan even door naar oma. Oeps, vergeten te ontbijten dus. Maar ik kocht in de super bananen en at er daar nog maar even één van als ontbijt. Tegen het middaguur had ik dan ook behoorlijke honger en nam ik een stevige lunch.


Ontbijt
banaan

Lunch
omelet met paprika, champignons, avocado en raapstelen
op 2 boterhammen met kaas

Tussendoor 's middags
handje noten

Diner
Volkoren penne met raapstelen, champignons, pesto, pijnboompitten en feta

toetje: sinaasappel en een peer


's avonds
2 kopjes koffie met stukje raw chocolate

Geen opmerkingen:

Een reactie posten