vrijdag 17 januari 2014

Dag 16 - In de fout gegaan?

Vandaag een heerlijke wandeling gemaakt bij de schaapskooi en daarna nog even wat gedronken in het bezoekerscentrum. Ik bestelde een latte macchiato en dacht dat daar geen suiker in zou zitten. Maar bij het drinken twijfelde ik. Bovenop lag ook wat cacaopoeder en ik heb een vermoeden dat daar suiker inzat. Nu (avond) heb ik dus hoofdpijn, zou dat hier door komen? Kan ook zijn doordat mijn maandelijkse periode is begonnen. Dus nu maar even een extra glas water. Het koekje bij de koffie kon is gelukkig makkelijk weerstaan.

Ontbijt
Yoghurt met appel, kiwi en zonnebloempitten

Tussendoor 's ochtends
Kop koffie met melk
Latte Machiato

Lunch
restje quinoa pilav van gisteren met 
wat veldsla en cherrytomaatjes

Tussendoor 's middags
Kop koffie met melk

Diner
Er lag nog deeg in de koelkast van de quiche een paar dagen geleden. 
De vulling maakte ik van een eieren, room, roomkaas, ui 
en een restje chili van eergisteren. Bovenop nog wat geraspte kaas.

En daarbij maakte ik mosterdprei soep

's avonds
stukje raw chocolate

1 opmerking:

  1. Knap hoor hoe je het doet. Ik zou het wel willen, maar de drempel is voor mij nog iets te hoog.

    BeantwoordenVerwijderen